2011. április 10., vasárnap

Ízelítő!

" Amikor az ajtóhoz értem bekopogtattam, majd beléptem.
-Jó napot Dr, Úr. -köszöntem.
-Jó napot. Miben segíthetek?-kérdezte, miközben a székre intett, hogy üljek le.
Nagy levegőt véve, szólásra nyitottam a számat. 
- Kristennel kapcsolatosan jöttem.
-Értem. Mondja, kérem.
-Szeretném, ha vizsgálatokat végezne rajtam. Miszerint, hogy lehetnék-e Kris donorja.-tértem rögtön a tárgyra.
A doki elsőnek meghökkenve figyelt rám, majd megértően.
-Ha önnek ez a kérése, és ha jól megfontolta, akkor természetesen elvégzem a vizsgálatot magán.-mondta.
-Igen, jól megfontoltam. Ha a vizsgálatok azt mutatják, hogy lehetek-e a donorja, vállalom a műtétet.-mondtam.
Bólintott, majd a telefonhoz nyúlt, és tárcsázni kezdett. A beszédből kivettem, hogy a vizsgálót hívta fel, hogy ha lehet akkor most elszeretnék végezni. Miután letette a telefont, együtt indultunk el a vizsgálóba. A vizsgálatok után bementem Krishez, akinél az egész délutánt töltöttem. Este, hosszú búcsúzkodások után hazafele indultam. Amikor kiértem Kris szobájából, összefutottam az orvossal.
-Örülök, hogy még itt találom. Ugyanis megérkeztek a vizsgálatok.-szólított meg.
-Igen...és mik az eredmények?-kérdeztem idegesen.
-Az eredmények azt mutatják, hogy.... "


Itt egy kis ízi a fejiből.... Amint tudom, fel rakom a teljes fejit. Tsók<3 Dóry(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése