2011. január 20., csütörtök

2.

Reggel 7-kor keltem.Bementem a fürdőbe megmostam az arcom,aztán pedig felöltöztem.Lementem a konyhába,és fölraktam a kávét főni. Aztán meg neki álltam reggelit csinálni. 
Miközben csináltam a reggelit már Cam is jött le.
-Jó reggelt!-raktam elé a reggelijét,és a kávét.
-Kösz, neked is.-mondta álmos fejjel.
Majd neki álltunk a reggeli elfogyasztásához.Miután megreggeliztünk ki mentünk az udvarra rágyújtani.
Megbeszéltük,hogy akkor ma kiíratom magunkat.Mivel már fél nyolcat mutatott az óra,így neki indulnia kellett az iskolába.
Miután Cam elment, leültem a géphez,majd beírtam  a keresőbe "New York eladó lakások".Találtam is egy emeletes házat 3 szobával,2 fürdőszobával, egy beépített konyhával és egy hatalmas nappalival.Ráadásul még a suli is közelebb lenne.Egyből beleszerettem.Szerencsére nem sokba kerül.
Remélem Cameron-éknak  is tetszeni fog.Felhívtam az ingatlanost,hogy segítsen eladni a házunkat. Azt mondta,hogy holnap jön és elintézi az egészet. Megnéztem az órám ami fél kilencet mutatott,így felmentem felkelteni Mandyt.
-Ébresztő kis csillag!-költegettem.Amint felkelt a nyakamba ugrott,és megpuszilt.
Megmosakodott,aztán felöltöztettem.Miután megreggelizett elindultunk az óvodába.Megbeszéltem az óvónőkkel, hogy holnap még hozom az oviba.Mikor itt végeztem elindultam a suliba.Ott beszélgettem egy darabig a volt barátnőimmel,és megbeszéltük,hogy mielőtt elköltözünk csapunk egy búcsú bulit.
Bementem az igazgatóiba,ahol minden rendben ment. Majd haza indultam. Út közben bementem a boltba, és bevásároltam.
Otthon neki álltam valami kaját csinálni.Közben felhívtam a New York-i iskolát.Ott felvették az adatainkat,és azt mondták,hogy majd az itteni iskolából elkérik a tanulmányi papírjainkat.Az ottani óvodában szerencsére még volt egy üres hely Mandy számára.
Délután 2-kor ért haza Cam.
-Szia!-köszönt.
-Szia! Találtam egy lakást és szeretném,ha megnéznéd,hogy-hogy tetszik.-majd megmutattam neki a házról a képeket.
-Nekem tetszik.-mondta.
-Az jó.Mert nekem is tetszik. Akkor felhívjam az ottani ingatlanost?-kérdeztem én.
-Aha.
Majd tárcsáztam is az ottani ingatlanost. Megbeszéltem vele,hogy én megvenném a házat.Megkérdezte,hogy előtte nem-e szeretném megnézni.Mondtam,hogy amit a képeken láttam eléggé meggyőző volt. Megbeszéltük, az árat is,és hogy már akár a héten be is költözhetünk.4-órakor elmentem Mandyért az oviba.
Megbeszéltük,hogy szombaton költözünk. Aztán nekiálltunk filmet nézni,közben meg is vacsoráztunk.
Megfürdettem Mandyt, majd lefektettem.
Hamar el is aludt. Cammel úgy döntöttünk,hogy megnézünk valami horrort. Végig néztük,közbe egymást ijesztgettük. Majd felmentünk a szobánkba lefeküdni. Lezuhanyoztam. Befeküdtem az ágyamba,és hamar el is aludtam....

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik :)
    alig várom hogy találkozzon Robbal :D
    várom a kövit
    Puszii

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Huh...nem vártam volna,hogy ilyen hamar kapok is komit. De nagyon szépen köszönöm.
    Puszi

    VálaszTörlés