2011. január 31., hétfő

8.

Reggel az órám csörgésére ébredtem. Bementem a fürdőbe és elvégeztem a reggeli teendőimet, majd felöltöztem. Ami egy kék koptatott farmerből, egy fekete ingből és egy fekete magassarkú cipőből állt. A hajamat kifésültem, majd felcsatoltam. Kentem magamra egy kis sminket is. A mobilom, a pénztárcám és a napszemcsimet beleraktam az kis táskámba. Benéztem Mandyhez, aki még aludt, ahogyan Cam is.
Lementem a konyhába készítettem kávét és reggelit is. Majd meg reggeliztem, és megittam a kávémat.
Miután elpakoltam magam után, felmentem Cam-hez.Felköltöttem.
-Cam.-ráztam meg.
-Hm..?
-Csináltam reggelit.Elmentem dolgozni. Kérlek vigyázz Mandyre. Majd jövök.
-Oké.-épp mentem volna már ki mikor utánam szólt.-Ja és Kris.
-Igen?
-Sok sikert!
-Köszi.
Majd beültem a kocsiba és elindultam az új munka helyemre. Mikor oda értem, kiszálltam a kocsiból, beindultam a pizzériába.Ahol Steve a pultnál állt.
-Jó reggelt!-köszöntem mosolyogva.
-Jó reggelt neked is Kristen! Látom nem aludtál el.-köszönt.
-Haha! Nem, nem akartam elkésni már rögtön az első napomon.
-Az igaz. Egy kávét?-kérdezte.
-Kérnék.De ha nem baj, kiszolgálnám magam.
-Persze, hogy nem baj. Csak nyugodtan.
-Valami munka ruhát nem kapok?-kérdeztem.
-Nem. Mivel lehetsz ugyanabban a ruhában amiben vagy. Csak ezt a kötényt kell fel venned.És ezt a névjegy kártyát.
Majd a kezembe adta a kötényt, amit fel is kötöttem a derekamra, és a névjegy kártyát meg az ingembe tűztem.
-Jól áll amúgy.-mondta bókolva.
-Köszönöm.-mondtam mosolyogva miközben a kávét készítettem magamnak.
Időközben egymás után jöttek a vendégek. Mind kedvesen fogadtak. Voltak akik bókokkal bombáztak.De én avval nem foglalkoztam. Így ment ez egész nap. Délben én is leültem ebédelni.Az ebéd elfogyasztása után ismét munkába kezdtem. Délután 4-kor megérkezett Vicky is így már ketten szolgáltunk ki.Cassie aki szintén itt dolgozik, váltott engem. Beszélgettünk egy kis ideig. Majd haza indultam.
Otthon Cam és Amanda vacsorával vártak, ami nagyon megható volt.
-Halihó! Megjöttem.-köszöntem.
-Kristen! Kristen!-ugrott a nyakamba Mandy-Csináltunk neked vacsorát!
-Igen?-kérdeztem tőle mosolyogva.
-Igen Kris! -Kiabálta ki Cam a konyhából.-Gyere kóstold meg!-Majd a konyhába sétáltam Mandyvel az ölembe, akit leraktam a székére.
Cam tálalt mind a hármunknak, majd neki álltunk a vacsorának.
-Hmmm.Ez finom.-mondtam.
-Komolyan?-kérdezte Cam.
-Komolyan. Gratulálok nektek! És köszönöm.-mondtam.
-Gondoltuk megérdemled.-mondta.
Miközben vacsoráztunk, elmeséltem, hogy milyen volt az első munka napom. Ők is elmesélték, hogy mit csináltak ma egész nap. Cam felajánlotta, hogy ő majd elmosogat. Felmentem Mandyvel a szobájába, majd megfürdettem, és elaltattam.
Miután elaludt lementem Camhez, aki már végzett is a mosogatással.Mivel fáradt voltam egy kicsit, így úgy döntöttem,hogy lefekszem.
-Én megyek aludni. Jó éjt.-mondtam.
-Neked is jó éjt!-köszönt Cam is.
Felmentem a szobámba, lezuhanyoztam aztán felvettem a pizsamám majd elnyomott az álom.....

(Rob szemszög)

Mikor megérkeztünk az iskolába Vicky ment az első órájára míg én az igazgatói irodába. Bekopogtattam, és bementem.
-Jó reggelt!-köszöntem.
-Jó reggelt Robert!-köszönt a többi kollégám.
-Robert, te még nem tudod. Jövő héten két új tanuló érkezik hozzánk.
-Értem.-mondtam.
-A nevük:Kristen Stewart, és Cameron Stewart.
-Rendben.
Majd ideadta nekem a papírjaikat, amit én elraktam a táskámba és mentem az órámra.
A diák lányok többsége azon volt megint, hogy elcsábítson. Amit én egy fejrázással, kezdtem el a tanítást.
Nem tudom,hogy mért nem tudják fel fogni, hogy én egy tanár vagyok, és hogyha valamelyik diákommal össze szűrném a levet akkor akár engem ki is rúghatnak.
Nem tőrődve avval, hogy ők engem elakartak csábítani, folytattam az órát.
Az órák gyorsan teltek.Úgy gondoltam, hogy majd a két új diáknak az adatait otthon fogom feljegyezni.
Miután végeztem a munkámmal, haza mentem. Tom hívott, hogy ma nem-e megyek meginni valamit a pizzériába, de mondtam, hogy ma nem.
Fáradt voltam, így gyorsan lezuhanyoztam, és lefeküdtem. Majd el nyomott az álom....


UI::íme a várva várt fejezet! Remélem ez is tetszeni fog.
Sorry a késésért!!!
Puszi----Dóri:)

3 megjegyzés:

  1. Naná h tetszett!!!!
    Egyébként sziia x)
    Egyik nap találtam rá a blogodra és nagyon megtetszett :) Ez a rész is fantasztikus lett már csak egy kérdésem van : Mikor lesz friss?? O.O Remélem minél hamarabb alig várom már h Kris suliba menjen és h közelebbről is megismerkedjenek Robbal... ;) Siess vele lécci *.* Ha van kedved nézz be az én blogjaimra is köszii puszii <3
    X¤X¤(LLL)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon tetszett a feji! :D:D:D
    Azonban....olyan furcsa érzésem támadt...mármint nem akarlak megbántani, de ezt a fajta felállást már olvastam...mármint Rob tanár és Kris lesz a diák és egy kávézóban dolgozik.....
    Kíváncsi vagyok te mit hozol ki belőle... :D És, hogy mikor találkoznak, na és, milyen lesz a kapcsolatuk...első látásra....:)
    Ügyi vagy! :D Hajrá, sok sikert!
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Memy neked is szia!:)
    Örülök,hogy tetszett! Megpróbálom minél hamarabb hozni...:) természetesen be fogok nézni hozzád:)
    Puszi(L)
    Szia Gabica!
    Örülök,hogy ide is írtál.:)
    Én nem tudtam,hogy van ehez hasonló felállású töri fent...:(
    ÉS nem bántottál meg!
    Puszi

    VálaszTörlés