2011. január 22., szombat

3.

A napok gyorsan teltek.Pénteken tartottuk meg a bulit nálunk. Az összes barátaink eljöttek. Majd felkértek,hogy énekeljek neki búcsúzás képen.Miután elénekeltem nekik a kért dalt,mind elmentek.Mivel Mandyt már rég elaltattam,így én és Cam kitakarítottunk.Amint készen voltunk a takarítással mind a ketten elvonultunk a szobánkba.
Másnap reggel 9-óra tájékán Mandy ébresztett fel.
-Kris,Kris!Éhes vagyok!-ugrált az ágyamon.
-Hmm...-kinyitottam a szemem, és egyből lefogtam.-Na és mit szeretnél reggelinek?-kérdeztem álmosan.
-Csokoládés gabonapelyhet tejjel.
-Oké.Akkor gyerünk.
Felálltam az ágyból, Mandyt az ölembe vettem így mentünk le a konyhába. Kivettem a konyhaszekrényből a a gabonapelyhet,  két tányért,két kanalat és a hűtőből a tejet. Majd kiöntöttem a két tányérba a gabonapelyhet és ráöntöttem a tejet.
-Parancsolj tökmag.
-Köszönöm.-köszönte meg.
Miközben neki álltunk reggelizni Cam is álmoskás fejjel botorkált le a lépcsőn.
-Jó reggelt! Mit esztek?-kérdezte.
-Csokis pelyhet.-mondta Mandy, de az arca már csokis volt.
-Adsz belőle?-kérdezte Cam.Mire Mandy meg nyújtotta neki a kanalát amin rajta volt a pehely.
-Van még a dobozában neked is.-szóltam rá.
Majd kivett magának is egy tányért és egy kanalat.És ő is nekiállt reggelizni. Miután megreggeliztünk elmosogattam, aztán meg megmosdattam Mandyt és ráadtam a kedvenc ruháját egy rózsaszín kis szandállal és harisnyával.
Mandy ruhája
A haját pedig felcsatoltam.
-Na, készen is vagyunk kisasszony.
-Köszönöm.-avval puszit nyomott az arcomra, és ment megmutatni magát Cam-nek.
Nem telt bele 5 percbe már jött is vissza.Majd átmentünk az én szobámba.Én is megmosakodtam, és most nekem kerestünk ruhát.Ami egy csőszárú farmernadrágból,egy szürke felsőből,egy fekete sálból,és egy fekete magassarkú cipőből áll.
Kris ruhája
Levettem a pizsamát, és felöltöztem. A hajam egy cofba fogtam, és felvettem a szürke gyöngyfűzér nyakláncomat.A napszemcsimet és a pénztárcámat meg a telefonomat beleraktam a fehér kis táskámba.
-Nagyon szép vagy Kris.-mondta Mandy.
-Köszönöm szívem, te is az vagy.Na gyere menjünk le.
Lementünk a nappaliba,Mandyt leraktam a kanapéra Cam mellé aki már rég készen volt. Mivel még volt 3 óránk az utazásig,így megkértem Cam-et,hogy a böröndöket segítse már lehozni.Mivel a kocsinkat eladtuk, így taxit hívtam.3-óra múlva a ház előtt is volt a taxi. A taxis sófőr segített berakni a csomagtartóba a böröndőket, és a gitáromat.Amit még anya adott nekem a 18-dik születésnapomra.
-Kérem, még várjon egy párpercig.-kértem a sófőrt. Bólintott.
Még egyszer utoljára körbesétáltunk a házba,és elbúcsúztunk. Megérkeztek az új lakók akiknek odaadtam a kulcsokat és beültünk a taxiba,majd elindultunk az új életünk felé....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése