2011. január 25., kedd

5.

Reggel frissen és üdén keltem fel.Rég aludtam ilyen jót. Még mindig alig hittem el,hogy ezentúl itt fogunk lakni.Hogy örömömben síkitottam egyet. Amit eztán meg is bántam. Mert féltem hogy felköltöttem Mandyt és Camet. Hirtelen csapódott ki a szobám ajtaja, amin ők léptek be ijedten.
-Mi az? Mi történt?-kérdezte Cam.
-Igen. Bocsi ha felköltöttelek benneteket.Csak örömömben sikítottam.-mentegetőztem.
-Óh...már épp kezdtünk aggódni. Amúgy, nem költöttél fel bennünket.Mert már fent vagyok rég.
-Aha, és mért nem költöttek fel?-kérdeztem.
-Azért mert hagytuk hogy kipihend magad. Csináltunk neked reggelit. Mindjárt felhozom.
-Ne fáradj, majd én lemegyek.-mondtam.De ő ezt már nem halhatta meg mert már ki is ment a szobámból.
-Na és te mióta vagy fent?-kérdeztem Mandyt aki időközben befeküdt mellém.
-Már rég óta. Csak mikor felébredtem nem tudtam,hogy te melyik szobába vagy így bementem az egyik szobába,ahol Cam volt. Ő meg már fent volt akkor. Mondta,hogy nézzünk meg téged, de te még aludtál.És Cam azt mondta, hogy hagyjunk téged aludni.
Majd Cam jött vissza kezében egy tálcával amin a reggelimet véltem fel fedezni.
-Tessék.Jó étvágyat.-mondta majd elém rakta.
-Köszönöm szépen. -köszöntem meg.majd neki álltam elfogyasztani a reggelimet, amiből nekik is adtam.
Miután megreggeliztünk én elvégeztem a reggeli teendőmet és felöltöztem.A hajamat meg összefogtam és egy csattal felcsatoltam.Majd Amandával is ugyanezt csináltam.
Úgy döntöttünk,hogy veszünk egy kocsit, és felfedezzük a várost.Hívtunk egy taxit, ami elvitt bennünket egy autószalonba. Jobbnál jobb kocsik voltak. De mi mégis ezt választottuk:
Cadillac Escalade
Ez a kocsi mind hármunknak tetszett. Miután megvettük, elindultunk a kocsinkkal várost nézni.Egy két boltba benéztünk és vásárolgattunk is. Volt egy park ahol volt egy játszótér is, oda is betértünk Mandy kedvéért.Annyira jól éreztük magunkat, hogy szinte énekelni kezdtünk.
Szerettem énekelni, hisz zene az életem. Ráadásul a hangom is megvan hozzá. Igaz ha eddig énekeltem is, nem azért énekeltem mert híres szeretnék lenni, hanem azért énekeltem hogy másokat, és magamat is boldoggá tegyem, és szórakoztassak.
Elég jól éreztünk magunkat, és sokan meg is néztek bennünket. De minket nem érdekelt,hogy más mit gondol.Nem törödtünk mással, csak is magunkkal.
Mandy  kezdett éhes lenni, így azt gondoltuk hogy keresünk valami kajálda félét. Elindultunk. Hosszú keresgélés után találtunk is egy kisebb vendéglőt. Leparkoltam, majd kiszálltunk, és bementünk a vendéglőbe. Akik bent ültek mind megnéztek bennünket aztán visszafordultak az asztaluk felé.Egy pincérlány jött ki hozzánk. Igazán szép szőkés barna hajú lány.A névjegy kártyájára Vicky volt írva. Szép neve van. Észrevettem amint a bátyám őt fürgészi csodálattal.
-Helló! Mit hozhatók?-kérdezte kedvesen.
-Helló.-köszönt Cam.
-Szia!-köszöntem.
-Szija. Én egy sült krumplit, és egy hamburgert kérek, és colát.-tért egyből a lényegre Mandy.
-Én is ugyanazt kérem.-mondta Cam.
-Akkor három adag sült krumpli, három hamburger és három colát kérnénk.-mondtam.
-Rendben máris hozom.
Avval távozott is asztalunktól.Mandynek ki kellett menni a mosdóba, így kikísértem. Amint Mandy végzett visszaindultunk az asztalunkhoz. De véletlenül neki ütköztem valakinek, aki szerencsére megtudott tartani.Felnéztem az arcára ami tökéletes volt, és elmerültem a szürkéskék szemeibe.....

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Érdekes történet! Nagyon tetszik a lakásuk na meg az autó.....:D:D LIKE! :D Kíváncsi vagyok, hogy énekes karriert fut-e be Kris vagy....Wíííííííí Kíváncsi vagyok, hogy mit tervezel! :D:D A vége... amikor a kajáldában voltak... Tuti, hogy most jön képbe Rob! légyszi mond hogy ő az! ( hatalmas boci szemek) Ez a találkozás annyira édes! :D:D (L)
    Na csak így tovább! :D:D Mikor jön friss?????? Már nagyon várom! :D
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Köszönöm, a kommentet.
    Az még titok,hogy mit tervezek.
    Nem akarom lelőni a poént.:D
    Még ma lesz friss.
    Puszi

    VálaszTörlés