2011. január 25., kedd

4.

New York éjszaka

Mikor a repülőn helyet foglaltunk, Cam inkább az alvásnak szentelte az időt, miközben én és Mandy inkább filmet néztünk, amit vetítettek. Közben el is aludt az ölemben.
Majd a hangos bemondó hölgy, szólt,hogy csatoljuk be az öveinket ugyan is hamarosan landolunk. Amint leszállt a gépünk és mi is kiszálltunk, a csomagjainkhoz mentünk.A reptér előtt volt egy taxi, így Cam oda ment hozzá, és szólt neki, hogy segítsen nekünk.Sietett is  a segítségünkre. Majd elindultunk a leendő házunk felé.
Mire megérkeztünk ott volt az ingatlanos is. Odaadta a ház papírjait, és a kulcsokat is.Megköszöntem neki a segítséget.Miután távozott, bementünk a házba.
Így közelebről még szebb volt mint amit a képeken láttam.Majd felsétáltunk a lépcsőn.
-Ez lesz az én szobám.-mondta Cam,kiválasztva a szobáját.
-Rendben. Akkor rendezkedj is be.Remélem nem kell segítség.
-Kösz, de nem kell.Boldogulok egyedül is.
Majd bevonult a választott szobájába. Én és Mandy elindultunk a másik szobába. Ez egy gyerekszoba volt.
-Ez lesz a te kis birodalmad hercegnőm.-mondtam neki.
-Tényleg? Jaj de jó...úgy örülök....-szinte síkítva ugrott a nyakamba.
-Örülök,hogy tetszik.Gyere, segítek kipakolni.
Majd miután kipakoltunk a börőndjéből, lementünk a konyhába, valami vacsorát készíteni.
Szerencsékre, a ház volt tulajdonosa bevásárolt mielőtt mi idejöttünk volna.A konyha kész beépített volt.Ez most csak is nekem kedvezett jól. Legalább nem kell sokat bajlódnom majd.
Konyha

Így most a vacsora tejbegríz lett. Ez volt a második nagy kedvence Mandynek és nekünk is.
Miután megvacsoráztunk, felmentünk Mandyvel a szobájába és kerestünk neki egy pizsamát. Megfürdettem, felöltözött és elaltattam.
Majd a börődjeimell bementem a harmadik szobába, ami az enyém lesz.
Kristen szobája
 Ez a szoba olyan volt mintha egy álomba csöppentem volna. Tisztára olyan volt mint amilyet mindig is szerettem volna. A böröndöket a földre dobva ugortam az ágyamra. Milyen puha és finom?!Gondoltam. Kinyitottam a böröndjeimet és bepakoltam őket a szekrénybe. A pizsamámmal és a tisztálkodási neszeszeremmel bementem a fürdőbe.
Kristen fűrdője csak kékben
Majd megnyitottam a vizet a kádban.Amíg engedtem a vizet levetkőztem.Elzártam a csapot és beszálltam a kádba. Szinte élveztem a meleg vizet mikor a börömhőz ért.
Hosszú áztatás után kiszálltam a kádból, magam köré tekertem a törölközőt és megtörölkőztem. Felöltöztem és vissza mentem a szobámba ahol befeküdtem az ágyba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése