2011. január 27., csütörtök

6.



Hihetetlen,hogy milyen szép szeme van, és hogy milyen jól néz ki.
-Bo....bocsánat.-dadogtam. Na ez szép volt Kristen! Most jól leégetted magad!
-Nincs semmi baj. Én kérek bocsánatot. Én nem figyeltem hova lépek.-mondta mosolyogva.Aj, ez a mosoly!
Kezdtem magam egy kicsit kényelmetlenül érezni, habár nagyon jó volt a karjai között.
-Akkor mi most megyünk.-pillantottam Mandyre aki mosolyogva figyelt fel ránk.
-Oké.Nekem is mennem kell. Hív a természet.-mondta.
-Szia!-köszöntem el.
-Szia!-köszönt neki Mandy is.
-Sziasztok!-köszönt el, majd bement a mosdóba.
Míg bement a mosdóba nem vettem le róla a szemem. Megfigyeltem milyen jó kis szexi segge van.Ah.Majd Mandyt kézen fogva sétáltunk vissza az asztalunkhoz,a rendelésünk már ott volt.Leültünk és neki álltunk a sült krumpli és a hamburger elfogyasztásához.Mandy elmesélte Camnek, hogy mi volt a mosdónál. Aki vicces megjegyzésekkel bombázott egész idő alatt.
Miután elfogyasztottuk a kaját fizettünk, és haza indultunk.Megfürdettem Mandyt aztán meg elaltattam.Cam a szobájába vonult, és én is ugyanezt tettem. Most inkább a zuhanyzás mellett döntöttem. Megmostam a hajam a kedvenc eper illatú samponnal.Mikor végeztem a fürdéssel felvettem a pizsamám és befeküdtem az ágyamba. De aludni nem tudtam. Nem jött álmosság a szememre.
űEgész este csak is az a két szürkés-kék szempár volt az eszembe. Hihetetlen, hogy nem tudom kiverni a fejemből. Az is lehet, hogy soha többet nem is fogok találkozni vele. Hajnali 2 órakor jött álom a szememre, és elaludtam, és róla álmodtam.Hogy engem csókol és ölel,és hogy boldogan sétálgattunk egy tengerparton....
Reggel 8-kor keltem. Furcsának találtam az álmom. Olyan valóságos volt...
Bementem a fürdőbe,elintéztem a reggeli teendőimet, aztán felöltöztem.Benéztem Mandyhez, aki még édesen szunyókált. Camhez is benéztem, aki szintén még aludt.Lementem a konyhába, és készítettem pirítóst és teát.Meg kávét. Mire kész lettem a reggelivel Mandy Cam hátán jött le.
-Jó reggelt!-köszöntem nekik.Mandynek az arcára nyomtam egy puszit.-Jól aludtál?-kérdeztem tőle.
-Jó reggelt-köszönt Cam is.
-Jó reggelt. Igen-mondta Mandy aki elhelyezkedett a székén.-Mi lesz a reggeli?-kérdezte.
-Pirítóst készítem, és csináltam hozzá gyümölcs teát.Kávét is főztem.válaszoltam.
Megkentem a pirítóst mind a hármunknak, Mandynek teát öntöttem,míg Camnek is magamnak kávét.Miután megreggeliztünk felvittem Mandyt aki megmosakodott, aztán pedig felöltöztettem.A hajába pedig egy hajráfot raktam, és vissza le mentünk a nappaliba.
-Mára mit terveztél?-kérdezte Cam.
-Hát...gondoltam bemehetnénk az iskolába és beiratkozhatnánk rendesen.Aztán meg elmennénk az óvodába, Mandyt is beíratni.
-Oké.Felőlem mehetünk.
Megkerestem a papírokat ami esetleg kell majd az iskolába, és az óvodába.Majd a kocsikulcsot fogva beszálltunk a kocsiba, és indítottunk az iskola felé. Mivel csak két utcányira lakunk a sulitól így nem kellet messzire vezetnem. A suliban minden a lehető legnagyobb rendben ment. Jövő héten már kezdhetünk is, azt mondta az igazgató.Ezután elindultunk az óvoda felé, ami igen messzebb volt. Ott is minden a legnagyobb rendben ment.Itt is a jövő héten kezdhet majd Mandy. Aminek nagyon is örült.
Mikor itt végeztem, elindultunk bevásárolni. Mikor ez megvolt, haza mentünk.Neki álltam ebédet készíteni, amiben Mandy volt a kis kuktám.Lassan az ebéd is kész lett, így megterítettem és már tálaltam is. Az ebéd elfogyasztása után úgy döntöttem,hogy megyek és keresek valami munkát.
-Cam, azon gondolkoztam,hogy munkát keresek magamnak.Ugyan is a pénzre szükségünk lesz majd.-mondtam.
-Értem.És mikor akarsz indulni?-kérdezte.
-Úgy gondoltam,hogy most mennék. És te meg itthon lehetnél Mandyvel.
-Oké. Figyú, akár megpróbálhatnád azt a kisvendéglőt, láttam egy hirdetést,hogy pincérnőt keresnek.-mondta.
-Aha. Most azért mondod, mert bejön neked a pincércsaj, vagy ezt komolyan mondod?-kérdeztem szemöldök húzógatva.Mire ő elmosolyodott.
-Nem mondom azt,hogy nem tetszik, mert igen is tetszik, de komolyan mondtam amit mondtam.-mondta.
-Rendben.Megpróbálom.De csak a te kedvedért.
-Köszi Kris!-köszönte meg.
-Akkor én indulok. Majd jövök. Jó szórakozást nektek.
-Meglesz. Neked meg sok sikert.
-Kösz. -mondtam.-Jövők nem soká hercegnőm.-pusziltam meg az arcát.-Sziasztok!-köszöntem el tőlük.
-Szia!-köszöntek.
Beültem a kocsiba és elindultam a kis vendéglőbe, ahol tegnap este voltunk.Mikor a kis vendéglőbe értem, nagy levegőt vettem és bementem. A pulthoz mondtam,hogy a tulajdonost keresem.
-Helló.-köszöntem.
-Szia! Miben segíthetek?-kérdezte.
-A tulajdonost keresem.-mondtam.
-Én vagyok az. Steven Morgan.-mutatkozott be.
-Kristen Stewart.És a pincéri állás érdekelne.-mondtam.
-Rendben. Gyere az irodámba, és megbeszéljük.
Avval beinvitált az irodájába és, elkezdett kérdezkedni, hogy ezelőtt hol dolgoztam és mit.És járok-e még iskolába, és ehhez hasonló kérdéseket tett fel, amikre válaszoltam is.
-Rendben. Akkor tied az állás. Gratulálok.-nyújtotta a kezét.
-Köszönöm szépen.-ráztam vele kezett.
-Kérlek tegezz. Nem vagyok én olyan öreg.-mondta viccelve.
-Ookké. És mikor kezdhetek?-kérdeztem.
-Akár már most.-mondta.-De hogy is, csak vicceltem. Holnap már kezdhetsz.
-Rendben. És mikor?-kérdeztem.
-Mi lenne,ha most ezen a héten reggel 8-kor kezdenél.És a jövőhéten pedig suli után kezdenél?-kérdezte.
-Nekem ez megfelel. Igazán köszönöm.
-Szívesen.Akkor most koccintunk erre.
-Oké.De én most nem innék alkoholt, mert vezetek.-mondtam,
-Akkor menjünk.-majd kimentünk az irodából, és a pulthoz mentünk.
-Mit kérsz inni?
-Egy pohár colát.
Majd ki töltötte nekem a colát, míg magának pezsgőt.
-Üdv a Bella pizzériában!-mondta és koccintottunk.Közben megérkezett Vicky is aki tegnap szolgált ki minket.
-Helló.-köszönt.
-Szia Vick!Hadd mutassam be neked Kristent az új pincérnőnket.-mutatott be bennünket Steven.
-Szia! Kristen Stewart!-mutatkoztam be.
-Szia! Vicky Pattinson! Örülök, hogy megismertetlek.-mutatkozott be ő is.
-Köszönöm még egyszer.De nekem most mennem kell. Akkor holnap reggel 8-ra itt leszek.
-Rendben.
-Sziasztok!-köszöntem el.
-Helló.-köszöntek el ők is.Majd kimentem a kocsimhoz és beszálltam. Mikor haza értem vísítva mentem be a házba.
-Na, mi az mi van? Megkaptad?-kérdezte cam.
-Igen. Megkaptam.
-Klassz.És mikor kezdesz?-kérdezte.
-Ezen a héten reggel 8-kor, majd a jövőhéttől pedig a suli után.-miközben mondtam a konyhába sétáltam.
-Értem.-mondta mosolyogva.
Ezután neki álltam vacsorát csinálni.Megvacsoráztunk, majd Mandyt megfürdettem és elaltattam.Aztán bementem a szobámba,be a fürdőbe és megfürődtem aztán beállítottam a telefonomon az ébresztőt reggel 6-ra, aztán lefeküdtem, és elnyomott az álom.

2 megjegyzés:

  1. Hát ez hihetetlen! :D Annyira aranyos volt Kris mikor arról a csodálatos idegenről álmodott! :D Na meg Mandy.... zabálni való kis csaj!:D Cam is nagy arc... na de a legnagyobb meglepetést a pincérnő okozta! Pedig megnéztem előtte a képeket..de mégis meglepődtem mikor Vick bemutatkozott! :D Ez annyira jó! Cam összejön Vicky-vel Kris meg Robbal...? XD hát ez tök jó! :D
    Siess a kövivel! :D
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia! Köszi a komit! Ez legyen meglepetés.
    Sietek!:)
    puszi

    VálaszTörlés