2011. február 5., szombat

11.rész

( Kristen szemszög )

Mikor a végére értem a dalnak, mindenki megtapsolt.Majd vissza sétáltam Mandyékhez aki megint a nyakamba ugrott.
-Nagyon jó voltál Kris!-mondta.
-Mint mindig.-mondta Cam.
-Hát Kristen, nagyon jó voltál. Nem lenne esetleg kedved máskor is fellépni? Persze több fizetésért.-kérdezte Steven.
-Mért is ne?! Benne vagyok.-feleltem.
-Remek.-mondta majd kivitte a rendelést a vendégeknek.
Majd Mandy az ölembe ült, és így kezdtünk el beszélgetni Stevennel aki időközben visszatért hozzánk.
Eközben én körbenéztem,hogy itt van -e még az a pasi.Nem hittem volna,hogy újra láthatom majd még. És még itt volt.De az asztalánál már nem csak ők ketten a haverjával ült, hanem még három srác is ott ült velük.
Miközben őt figyeltem, ő is felém nézett. Zavaromban elfordítottam a fejem. Amit Cam is észrevett.
-Mi az Kristen? Mit néztél annyira az előbb?-kérdezte.
-Én? Semmit!-vágtam rá gyorsan. De ő nem vette be, így ő is körül nézett, hogy min akadhatott meg a szemem az előbb.
-Áhá, meg van már hogy mit/kit néztél. A mosdós pasast.-mondta kaján vigyorral.
-Hol, hol van?-kérdezte Mandy kíváncsian.
Cam oda mutatott ahol ő ült. Mire Mandyn egy hatalmas mosoly terült el,miközben Camnek is. Ezek valamiben sántikálnak, az fix.
-Mit terveztek?-kérdeztem.
-Semmit.-vágták rá egyszerre.
-Aha, persze! Én meg higgyem is el. Ugye?
-Igen.
-Remek. A két drága testvérem ellenem szövetkeznek. Köszönöm szépen.-mondtam felháboródást színlelve.
-Nem ellened szövetkezünk, hanem érted drága nővérkém.-mondta Cam.
-Áhá, még is csak terveztek valamit.-mondtam vigyorogva.
-Ó, hogy az a....Tudhattam volna, hogy megint rá szedel.Ezt nem hiszem el!.-mondta bosszankodva Cam.
Mire én és Steven elnevettük magunkat....Majd ismét oda néztem.Amikor az asztaluknál mindenki engem nézett. Na jó ez még zavaróbb. De az egyikük nagyon ismerősnek tűnt.De akire gondoltam, az nem lehet itt. Hisz ő Londonba költözött a szüleivel.És mit keresne itt? De kibaszott ugyanúgy néz ki mint ő.
-Kristen, észrevetted már hogy ők is téged bámulnak?-kérdezte mellettem Cam.
-Igen. És az egyikük nagyon ismerősnek tűnik.-mondtam.
-Ki? A mosdós srác?-kérdezte ismét nevetve.
-Most nem ő róla beszélek.-feleltem.
Majd Cam is jobban megnézte őket.
-Várj! Az ott nem Sam?-kérdezte.
-Nem tudom. De hiszen ő Londonba költözött.
-Lehet, hogy nem tetszett neki London, így ide költözött.-mondta.Lehet igaza van.
Hirtelen arra lettünk figyelmesek, hogy aki tisztára úgy néz ki mint Sam és a haverja hozzánk közelednek.
Mikor mellénk érkeztek, megszólalt egyikük.
-Csak nem a mindenki húgicája Stew?


-Sam? Sam Bradley?-kérdeztem.
-Ó, uramisten! Kristen. El sem hiszem újra látlak.-mondta Sam miközben megölelt.
-Ahogy én sem.-mondtam.
-Látom itt van az öcskös is Cameron.Örülök,hogy ismét találkoztunk öcsi!-ölelték megegymást.
-Szevasz Sam.-köszönt Cam is.
-Nicsak, hogy megnőttél kislány.-kapta az ölébe Mandyt.
-Szija Samy!-köszönt ő is neki, majd egy puszit nyomott az arcára. De mikor kimondta azt hogy Samy, akkor a haverjai röhögni kezdtek.
-De jó neved van Samy!-mondta röhögve Marcus.
-Egyedül, csak ő hívhat így.-mondtam Sam Mandyre mutatva, aki még mindig az ölében volt.
-Hadd mutassam be nektek a srácokat.
-Tom!
-Marcus.
-Bobby.
-Rob.-mutatkoztak mindannyian. És ő köszönt utoljára. Rob. Végre most már a nevét is megtudhattam.
-Kristen.-mutatkoztam be én is.
-Cameron, de hívjatok csak Cam-nek.-mutatkozott be cam is.
-Szijasztok az én nevem Amanda, de hívjatok csak Mandynek.-mutatkozott be Mandy. is.
Mire mindegyik fiúnak elnyerte a figyelmét.
Sam kérdezte,hogy-hogy itt lakunk, mi történt azóta velünk,mióta ő eljött Los Angelesből. Mikor mondtunk,hogy anya meghalt, mind a részvétüket nyilvánították. Elmeséltük, hogy mi minden történt velük, és hogy mik a terveink itt New Yorkban.
A fiúk nagy érdeklődéssel elvoltak foglalva Mandyvel.Kivéve Robot, és Samet. Közben Sam is elmesélte hogy mitörtént vele azóta. Miközben Sammel beszélgettem, mind végig magamon éreztem Rob pillantását....

UI:Íme a kövi feji. Sorry,hogy ennyit késtem!:(
És Sorry, hogy most ilyen rövid lett. Holnap megpróbálok hosszabb fejit hozni.Kárpótlásért a késésért.:)
De a komiknak nagyon örülnék most is...:)
Pusy:Dorisz

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Heh, nah végre fölismerték egymást! És megismerték egymást xD
    Ideje volt.!
    Am nagyon jó volt ;) Minden elismerésem, csak rövid :P
    Siess!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Sziia x)
    Végre!!! Remélem azért a következőben több lesz a Rob&Sten :) Jajj de nagyoon jóó lett komolyan már nem tudok mást mondani :] Samy :D Sztem bármilyen hosszút írnál tuti h az is rövid lenne :P Siess a kövivel már nagyon várjuk :)
    X¤X¤ <3

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Wíííííííííí annyira jó! IGEN! :D Végre taliztak! :D Mandy zabálnivaló egy kis csaj! Olyan lesz mint a nővére! Sőt szerintem már az oviban is minden fiú az ő haját huzigálja! :D XD Nagy arc :D
    Annyira imádom mikor a banda így együtt van! :D:D
    És végre a két szemszög valamelyest összefonódik! most már van ROBSTEN :D:D:D
    Kövíííííííííí!
    És köszi a díjat!:D :D
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Szia Dorisz!
    Jó kis társaság jött össze!S akkor már megvan a törzshelyük is!És végre megismerkedtek!Gondolom Robnak leesett,hogy Cam csak az öccse krisnek.Alig várom,hogy kettesebn is legyenek kicsit!Aranyosak a tesók:Mandy nagyon édes,Cam vicces,de valószínűleg lesz itt még humor ennyi haver részéről.Jól összegyűjtötted Robot és zenész barátait,na meg még Kris is énekel.Egyre kíváncsibb vagyok!

    VálaszTörlés
  5. Húh, köszönöm a komikat ismét lányok!!!(L)
    Igyekszem a fejivel!:D
    Puszikaa:)

    UI:Gabica a díjért nincs mit. Én is nagyon köszönöm neked!!!(L)

    VálaszTörlés