2011. február 7., hétfő

12.rész

( Rob szemszög )

Mikor Sam azt mondta, hogy akiről beszélt,az ugyanaz aki felkeltette a figyelmem. Kristen. Milyen szép neve van. És illik is hozzá. Ekkor felé pillantottam, és észrevettem,hogy ő is engem/minket figyel. Ezt a srácok is észrevették, és velem együtt néztük őt...
-Srácok, én odamegyek...És kiderítem, hogy ő -e Kristen.-mondta Sam.
Majd felállt az asztaltól és elindult feléjük. Mi is követtük Sam példáját.Amint odaértünk ránk pillantott, majd Sam szólította meg őt...
-Csak nem a mindenki húgicája Stew?-kérdezte Sam.
Mire, ő meghökkenve figyelte Sam-et.
-Sam? Sam Bradley?-kérdezte.
-Ó, uramisten! Kristen. El sem hiszem újra látlak.-mondta Sam miközben megölelte.
-Ahogy én sem.-mondta, és visszaölelte."Bárcsak engem ölelne így!"
-Látom itt van az öcskös is Cameron.Örülök,hogy ismét találkoztunk öcsi!-ölelte meg a srácot."Ezek, szerint nem a barátja, hanem az öccse. Hogy én mekkora egy barom vagyok! Hogy is hihettem azt, hogy Cameron a pasija."
-Szevasz Sam.-köszönt vissza Camaron.
-Nicsak, hogy megnőttél kislány.-kapta az ölébe a kislányt.
-Szija Samy!-köszönt ő is neki, majd egy puszit nyomott az arcára. De mikor kimondta azt hogy Samy, akkor mindannyian röhögni kezdtünk.
-De jó neved van Samy!-mondta röhögve Marcus.
-Egyedül, csak ő hívhat így.-mondta Sam a kislányra mutatva, aki még mindig az ölében volt.
-Hadd mutassam be nektek a srácokat.-fordult felénk Sam.
-Tom!-mutatkozott be elsőnek.
-Marcus.
-Bobby.
-Rob.-mutatkoztam be utoljára.
-Kristen.-mutatkozott be. " Milyen gyönyörű a mosolya..."
-Cameron, de hívjatok csak Cam-nek.-mutatkozott be az  "öccse" is.
-Szijasztok az én nevem Amanda, de hívjatok csak Mandynek.-és végül a kislány is bemutatkozott. A fiúk teljesen bealéltak tőle. Ahogy én is Kristen-től...
Sam megkérdezte tőlük, hogy-hogy itt vannak New Yorkban, és mi történt velük,azóta mióta nem találkoztak. És, hogy mik a terveik itt.
Mivel a srácok Mandyvel foglalkoztak, így nyugodtan tudtam figyelni arra, hogy miről beszélgetnek. Mikor elmesélte, hogy meghalt az édesanyjuk az arca szomorkás lett. Bármit megtettem volna, azért hogy újra mosoly bújkáljon az arcán.
Sam is elmesélte neki, hogy mi minden történt vele azóta...
Majd Steven kérdezte,hogy fellépünk -e ma is. Mindannyian bólintottunk. Mire Kristen tekintete kíváncsivá vált...Eldöntöttem, hogy ezt a dalt neki éneklem majd. Ezt meg is beszéltük a fiúkkal, hogy ezt a számot Kristennek énekeljük. Felmentünk a színpadra, és neki kezdtünk játszani a Kristennek szánt dalunkat...
Miközben énekeltem, mind végig Kristent figyeltem, amint a kishúgával táncol....Figyeltem,minden egyes tánc lépését.Ami szinte teljesen megbabonázott...
Mikor vége lett a dalunknak, visszamentünk Kristenékhez.
-Na? Hogy tetszett?-kérdezte tőlük Bobby.
-Tök szupi volt!!!!-kiabálta Mandy, amint az ölébe vette Bobby.
-Na és nektek Kris?-kérdezte Sam.
-Csatlakozom Mandyhez.-mondta Cameron.
-Nagyon jók voltatok.Nagyon tetszett.-mondta Kristen.
-És, neked Rob, meg nagyon jó hangod van.-mondta Mandy,majd az én ölembe kéredzkedett.
-Ezt neked énekeltük Kristen.-mondta Sam.
Kristennek még a lélegzete is elállt egy pillanatra.
-Tényleg?-kérdezte tőlünk.Amit egy bólintással válaszoltam.-Köszönöm.
Később Vicky is csatlakozott hozzánk. És úgy vettem észre, hogy nem közömbös neki Cameron.Ahogy neki sem közömbös Vicky...
Mivel most egy jó táncos zene következett, úgy döntöttem,hogy felkérem Kristen táncolni.
-Táncolnál velem?-kérdeztem.
-Tessék?-kérdezte vissza.
-Azt kérdeztem, hogy táncolnál velem?-kérdeztem újra.
-Persze.Mért ne?!-mondta mosolyogva.
Majd kezét megfogva vezettem, a többi táncos közé és el kezdtünk táncolni...


( Kristen szemszög )

Mikor Robék neki kezdtek a dalnak, Mandyvel táncolni kezdtünk. Miután vége lett a dalnak.Vissza jöttek hozzánk. Mandy elsőnek Bobby ölébe mászott, majd a Rob ölébe.Én meg mosolyogva szemléltem őket. Olyan édesen néztek ki...Hát igen, a kis hercegnőm mindenkit letud venni a lábáról...
Pár perccel később Vicky is csatlakozott hozzánk, akiről kiderült, hogy Rob húga. Majd Rob kérdezett valamit, de elsőnek nem értettem,hogy mit...
-Tessék?-kérdeztem.
-Azt kérdeztem,hogy táncolnál velem?-kérdezte.
-Persze. Mért ne?!-mondtam,majd a többi táncosok közé vezetett, és neki álltunk táncolni...

5 megjegyzés:

  1. wííííííííííííííííííííí! Imádtam! :D:D:D annyira jó volt olvasni Rob szemszöget! (L) És vááááá érzem a vágyat a szeretettet ami árad belőlük! :D:D Kisé meglepett mikor az jött, hogy Robék énekelne,de woáo az a szám amit beraktál wíííííííííí annyira szeretem! Na meg Mandy megint alakított! :D:D
    ÉS amikor Rob felkérte Krist táncolni....:D:D Imádom ezt a Dirty Dancing-es számot, annnyira...fülledt, jó kis khm...szexi szám, mennek rendesen az egymáshoz dörgölődzések! :D ;)hihi na nem ragozom tovább! :D XD
    Kövit hamar! :D:D:D Ja és wíííííííííí elvileg első komi ugye?!?!?:D:D:D
    Puszika (SIESSSSSSSSSSSSS A KÖVIVEL!) :D:D:D

    VálaszTörlés
  2. Szia Dorisz!Aranyos,ahogy kerülgetik egymást,meg a szemezések,az éneklések!Mandyt már elbűvölte Rob!Végre kettesben a kis párosunk!Egy ilyen hot számra!Egyre kíváncsibb vagyok!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Igen,Gabica most te voltál az első komiuó!!!:D
    örülök, hogy ez is tetszett nektek!!!
    SSSIIIEEETTTEEEKKK!!!!:D:D:D
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Bocsi, h eddig nem irtam, de beteg vagyok és csak 10 percre ülhettem ide =)
    A feji röviden nagyon jó volt;)
    Siess!
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nem haragszom...remélem, hamar meggyógyulsz...habár én sem vagyok most kitűnő formában...:P
    De azért örülök,hogy tetszett...:)
    Puszi

    VálaszTörlés