2011. február 22., kedd

15.rész


Elsőnek is, köszönet azoknak akik szavaztak.A többség szavazata azt választotta, hogy Kris és Rob az iskolában, a tesi órán fussanak újra össze. Így most erről fog szólni ez a feji. Jó olvasást! És, ha lehet komizzatok!:) Puszi:Dóry
( Kristen szemszög )

A lányok elég jól berendezkedtek nálunk.Ők is velem jöttek vásárolni,mikor Vickyvel mentünk. Észrevettem, hogy ők nagyon jól kifognak jönni egymással. A vásárlás nagyon jól eltelt. Ahogy a hétvége is...Hétfőn reggel, miután felkeltünk, és megreggeliztünk Cam, Mandy és én elindultunk elsőnek az oviba, majd a suliba. Az oviban mindenki boldogan fogadta Mandyt. Miután elbúcsúztunk tőle, az iskolába indultunk. Elsőnek az igazgatóiba mentünk, ahol szintén nagy örömmel fogadtak minket. Cam csak fintorgott az egészen, mire én úgyhogy nem lássa senki belekönyököltem az oldalába. Az igazgató, volt olyan rendes,és körbe vezetett minket az  iskolában. Egy pár emberrel összeismerkedtem. De nem hiszem, hogy szórakozni is elfogok majd járni velük. Az első három szünetben még Cammel voltunk együtt, de a negyedik szünetben már egy csapat fiú társaságában láttam. Mikor meglátott intett, mire én odabólintottam. Majd tovább sétáltam. Közben észrevettem, ahogy Vicky és pár barátnője felém tart.
-Kristen! Végre, egész nap téged figyeltelek, hogy merre vagy.-mondta miközben megöleltük, és puszival köszöntöttük egymást.
-Bocsi, csak az igazgató kísérgetett minket erre-arra.-mondtam egy fintor kíséretében.
-Hadd mutassam be neked a lányokat. Dina-mutatott egy fekete hajú lányra.-Molly-akinek vöröses haja volt.-és Katy-ő neki szőke haja volt.
-Kristen.-mutatkoztam be nekik.
-Cam, merre van?-kérdezte Vicky.
-Egy fiú bandával láttam az előbb.-mondtam.
Beszélgettünk még egy darabig, majd mikor becsöngettek, elindultunk az óráinkra.Molly-nak szintén tesi órája volt, pont nekem így együtt mentünk az öltözőbe. Mikor felöltöztünk, bementünk a torna terembe, ahol még a tesi tanár nem volt még bent.
-És, milyen a tesi tanár?-kérdezrtem Molly-tól.
-Igazán helyes...öm...kedves, és rendes. Meglátod te is hamar megfogod kedvelni.-mondta.
Ja, vagy nem. Időközben bejöttek a többi lányok is. Akik hát nem is kicsit öltöztek kurvás cuccokba.Mikre nem képesek ezek, egy jobb jegyért.
-Ne is törődj velük. Mindig így jönnek be órára. Azt hiszik, hogy feltudják szedni maguknak a tanárt. De eddig még senkinek sem sikerült felkelteni-e a figyelmét.
Eközben meg érkezett a tesi tanár is. De nem láttam rendesen. Ugyanis háttal állt nekem. Hm...azt meg kell mondani, hogy szexi a hátsója...
-Nézd Kristen. Ő a tesi tanár.-mutatott felé.
-Jó napot mindenkinek! Először is köszöntsük az új diákot Kristen Stewart.
Majd a tanár felé sétáltam, de amikor felém fordította a fejét.Még levegőt is elfelejtettem venni. Ez nem lehet. Ez nem lehet ő. De ahogy láttam, ő is nagyon megdöbbent mikor meglátott.
-Te?-kérdeztük halkan egyszerre.
Már épp kezdtem volna bele a bemutatkozásba, mikor megjelent az igazgató.
-Á.Miss Stewart.Mr.Pattinson.Csak ezt a papírt szerettem volna odaadni magának.-majd Robnak a kezébe adta.-További szép napot.Viszlát.-köszönt el.
-Helló.Kristen Stewart vagyok.Los Angeles-ből költöztem ide a testvéreimmel.Ennyi.-mutatkoztam be.
-Öm...Rendben.Köszönjük a bemutatkozást Miss Stewart. Ma a röplabda dobást fogjuk gyakorolni. Kettes párokba álljon mindenki.Majd dobálják egymásnak a labdát, úgy ahogy eddig tanultuk.
Mondta a többieknek, miközben én még mindig ott álltam mellette megkövülve. Ez is csak velem fordulhatott el. Itt egy jó képű, nem is jóképű hanem egy görög félisten, aki nem más mint a tesitanárom.
-Maga milyen sportokat tanult az előző iskolájában?-kérdezte, de a szemét nem vette le rólam.
-Hát...Kosárt, Focit, és Röpladázást.-válaszoltam.
-Rendben. Akkor mivel nincs párja, én leszek a párja.-mondta, majd felvett egy labdát és beálltunk a többiek közé.
Láttam, amint a cicababák irigykedve figyelték amint én Robbal állok szembe.
-Mehet?-kérdezte.
-Mehet.-feleltem.
Majd felém dobta a labdát, amit én készségesen el is kaptam, és vissza is dobtam.Ez után gyakorlatokat végeztünk...majd miután vége lett az órának mindenkit elengedett kivéve engem.
Mikor már ketten voltunk csak a terembe.Nem szólaltunk meg egy darabig. Nem is tudtunk mit mondani. Legalábbis én nem tudtam semmit sem mondani. Majd Rob csak nevetni kezdett. Mire én kérdő tekintettel figyeltem.
-Mi az?-kérdezte.
-Itt vagyunk, és egyikünk se tudja, hogy mit mondjon a másiknak most.-mondta.
Mire vele együtt nevettem én is.
-Ilyen peckhesek is csak mi lehetünk, már meg bocsáss.
-Igazad van.-mondtam, már csak mosolyogva.
-Amúgy ügyesen végezted a mai gyakorlatokat.-dicsért meg.
-Köszönöm.
-Na, és most mihez kezdjünk?-kérdezte nagyot sóhajtva.
-Nem tudom.-válaszoltam.
-Mindenre számítottam csak erre nem.
-Mire?-kérdeztem.
-Mit tudom én...csak arra nem, hogy te vagy éppen az új diák.-felelte.-Ezek szerint Cam is ide jár?!-kérdezte, nem is inkább kijelentette.
-Igen.Ő is ide jár.-mondtam.
-Nem is tudom, hogy most mit csináljunk.-felelte.
-Hát...azt én sem.
Majd, ismét csöndbe maradtunk.Mind a ketten elgondolkoztunk.Majd hirtelen azon kaptam magam, hogy Rob közelebb lép, és hogy az ajkaival, az én ajkaim felé közeledik.
-Ezt...ezt...nem...szab..-kezdtem volna bele az ellenkezésbe, de nem hagyta, ugyanis az egyik ujját a számra símitottam.
-Tudom.-suttogta közel az ajkamhoz, majd az ujja helyét az ajka vette át.
Elsőnek csak ízlelgette, majd bebocsátást kért a szám feltérképezésére,amit nem tudtam nem megadni neki. Közben a derekamat simogatta, de mielőtt tovább folytattuk volna a csók csatánkat, Vicky toppant be.
-Óóó..Bocsika, nem akartalak megzavarni titeket.Már megyek is.-már épp ment volna ki, mikor kiszabadítottam magam Rob kezei közül, és utána mentem.
-Vicky várj.-szóltam utána.
-Ne haragudj kérlek. Nem akartalak...-kért volna bocsánatot, de én félbe szakítottam.
-Nincs miért bocsánatot kérned.Jobb is, hogy te jöttél be és nem valaki más.
Bólintott, majd megvárta míg átöltözöm.Aztán kimentünk a kocsimhoz. Cam is megérkezett, így Vickytől elbúcsúzva indítottam haza.Mivel nem akartam beszélgetni, bekapcsoltam a rádiót és hangosabbra vettem. Amint haza értem, felhívtam Stevent,hogy nem vagyok valami jól, így ma nem tudok bemenni dolgozni.Azt mondta, hogy rendben.Pihenjek csak nyugodtan. A lányok dolgozni mentek, így megkértem Camet,majd menjen el Mandyért az oviba.Majd a szobámba vonultam, és azon törtem a fejem, most mihez fogunk kezdeni Robbal....

7 megjegyzés:

  1. Sziia x)
    Jajj már nagyon vártam... :D De megérte rá várni mert egyszerűen csodás lett *.* Mondjuk nekem kicsit gyorsan alakulnak köztük a dolgok de azért örülök h ilyen jól megvannak még ennek a "kis" bonyodalomnak az ellenére is :) Kíváncsian várom h mit fogsz kihozni a továbbiakból :]
    X¤X¤ <3

    VálaszTörlés
  2. Szijja! :)Örülök, hogy tetszett.
    Tudom, hogy gyorsan alakulnak köztük a dolgok...de ez csak is azért van mert eztán lesz csak izgalmasabb az egész történet.:)

    Pusy<3

    VálaszTörlés
  3. Hú!Nem mindennapi bonyodalmak!De tetszik,hogy Rob milyen kis rámenős!Krisnek még ezt fel kell dolgoznia!Még további izgalmak?Ajaj!De azért várom ám!

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Hát, nem lehet mindig Rob a vissza fogottabb.:D
    Örülök, hogy komiztál.Köszönöm.
    Puszi<3

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon jó volt! Hehe, kicsit megdöbbentő lehetett, mikor egymással szemben találták magukat. Kissé kínos is.. xD
    Siess!
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. Szia! Köszi a komit.
    Örülök, hogy ez is tetszett.
    Sietek!
    Pusssz

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Ehhez leginkább annyit tudnék hozzáfűzni, hogy MÉGMÉMGMÉMÉGMÉG! :D:D:D
    Remélem hamarosan jön a friss! na meg kíváncsian várom a másik blogodat! :D
    Puszi

    VálaszTörlés