2011. február 11., péntek

Sorry!

Sorry!

Hát sziasztok!!!!
Bocsika, hogy nem hoztam eddig a következő friss!!!:(
Ugyanis nagy mákomra...eltörtem a kezem...persze,hogy a jobb kezemet törtem el...Nem mintha a bal kezemmel nem tudnék, gépelni...csak mivel jobb kezes vagyok így...jobb kézzel együtt gyorsabban gépelek...:(
És...hát az igazat szólva "kibaszottul" fáj a kezem...
Na nem mintha, törékeny csontozatú lennék..hogy eltört a kezem...mert eddig még soha nem tört el semmim...:D
Kivéve most..../ És, hát az unoka tesómnak tegnap előtt születette meg a tündéri kislánya "Viola"...És hát nála is voltam a héten bent a kórházban...:):D/ Na de nem is untatlak titeket az én gondjaimmal...:)
A következő fejit már elkezdtem írni, és igaz lassan fogok majd haladni bal kézzel...de se baj...majd megoldóm...
Sietek minél hamarabb felrakni...pár napon belül...frisst hozok nektek mindkét törimhez...:)
Remélem nem haragszotok nagyon...:)
Ezt a díjat is küldeném:Natinak;Gabicának;Csillának;Memy Cullenek;Vikynek;Cukorkanak azaz Krisztinek, és Veranak!!!
Ők azok akik eddig rendszeresen írtak komit...:)
Köszönöm nekik...:)
Puszi:Dóry

5 megjegyzés:

  1. Nagyon sajnalom ,hogy eltort a kezed mielobbi gyogyulast,a kisbabanak es anyukajanak sok egeszseget,nekunk lassan de biztosan frisssssssst pusz Maja

    VálaszTörlés
  2. Szia!Nagyon szeretem a történeted,élmény olvasni!
    Aranyos vagy,hogy mi kapunk díjat Tőled!/Inkább fordítva kéne,köszönetként!/
    Mihamarabbi gyógyulást kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Hát, tudom milyen ez, nekem most vették le a gipszemet a jobb kezemről. xD
    Én se vagyok könnyen törhető, de ez van:)
    Ha megszokod akkor szerintem simán tudsz majd írni, persze nem tudhatom.
    Sztem senki nem haragszik :)

    Köszönöm a díjat!
    Egy valamit nem értettem, az a helyzet.
    Arra lennék kíváncsi, hogy honnan tudtad a valódi nevem xD
    Mert itt sehova nincs kiírva. De mindegy is.
    Még egyszer sajnálom a kezed(Nehogy megerőltesd, mert csak jobban fog fájni!), gratula a kicsihez- nálunk is most született meg Dominik január elsején xD- és köszönöm a díjat =)
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Sziia x)
    Köszii szépen a díjat :) Mielőbbi jobbulást kívánok neked a kisbabának pedig sok erőt és egészséget :] Türelmesen várjuk a frisst de azért nem kell vele sietni ne hogy még rosszabbul legyen a kezed...
    X¤X¤ <3

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    A díjért nincs mit megköszönni...úgy gondolom, hogy ezt ti megérdemlitek...mivel nem,hogy olvassátok a törim, hanem még kedves komikat is kapok érte...:(L)KÖSZÖNÖM!!!:)
    Köszönöm, a jó kívánságokat is!:)
    >>>>>
    Kriszti Alias:Cukorkaa!-a nevedet az egyik töridnél olvastam.Nyugi nem vagyok magán nyomozó vagy ilyesmi!:P
    Én is gratulálni szeretnék Dominikhoz!:)
    >>>>
    UI:Igyekszem a folytatással...:)
    Puxy:Dóry

    VálaszTörlés